mencari segalanya :)

Tuesday, August 6, 2013

publisiti murahan.

HAI , ASSALAMUALAIKUM readers ;) amacam puasa hari ni .


HOHO, jgn jadi mcm adik ni , dah x sabar gamaknya nak berbuka tu. kejap lagi yeeee. zohor pon tak lagi ni.
sambil sambil layan lagu titanium cover by tiffany alvord , tangan aku rasa nak menari nari atas keyboard dengan sebuah cerite yang sebenarnya menjadi luahan hati aku sendiri. 

pernah tak cover come across to someone yang memang gila punye mencari publisiti murahan. nak pergi berak pon update status ? 
well, publisiti murahan much ! 

tapi pernah tak korang semua terfikir, sebabkan sorang ni nak cari publisiti murahan, habes semua cerite dia sebarkan, sebabkan sorang ni cari publisiti murahan, habes semua orang terpalit, di fitnah, di caci, di maki. 
yep, that's what happening in malaysia RIGHT HERE, RIGHT NOW !

mostly bloggers will find one interesting story to publish, aku taktahu laa niat blogger ni ape. ambik cerite psl artis then post , kadang tu bende lame pon dia repost balik. some haters akan terus mengutuk & di sini saya ingin mengucapkan TAHNIAH kepada blogger yang suka sebar fitnah. 

bloggers, do u realize.. when u write a story, people will read it & comment. have u ever think about the negative comments that u get from the readers, or u're just thinking about ur publisity , the more people read ur post, the more famous u'll be ? 
ohh crap ! deal with the world, bloggers. there's heaps of haters outside & ur just creating a big havoc. 

kita slalu cakap psl tutup aib orang but u .. adakah anda sebagai seorang blogger 'famous' menutup aib orang lain ketika anda post satu satu cerite tu ? 
as a blogger, u'r a leader to everyone to make up one interesting story that doesnt involve with any bad appearance about other.  

aku menta maaf kepada semua bloggers, but as a bloggers , i think u'r aware about this scenario that take place in from of ur eyes, so wake up blogger, maybe not all u but someone you are just creating a big mess. 

sempena Syawal yang bakal menjelma, saya menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf kepada semua muslimin dan muslimah, bloggers bloggers & semua yang mengenali diri saya atas semua salah silap saya selama ini. 


SELAMAT HARI RAYA EID'UL FITR
maaf zahir & batin



seribu penghargaan kepada awak ^^ terimakasih.

No comments:

Post a Comment