mencari segalanya :)

Wednesday, November 21, 2012

jiwa kacau. jiwa spm.

ALHAMDULILLAH WA SYUKURILLAH kepadaMu YA ALLAH !

papa always said , before you know it ..
& yes , before i know it , i finished my 11 years of wearing school uniform :D

so hari ni subjeck physics . physics ni harap jea 10 bab tapi tang isi isinye macam berpuluh puluh bab.
semalam memang ulangkaji laa, buat paper 1 spm tahun tahun lepas & baca balik tuk refresh semua. aku just baca form 4 & awal form 5. yg akhir akhir tu aku just selak selak mcm tu

& ALHAMDULILLAH yg kluar tu adalah apa yg aku baca , tapi kan tahun ni byk kluar bab wave , aku pon pelik , paper 1 , paper 2, paper 3 kluar psl wave , selama ni mana ada & sangatsangat bercukur bila tak banyak soalan pasal 'meaning' yg kluar . kalau ada pon , dia akan tanya bende yg ade dalam senarai formula.

:) rezeki masingmasing laa. terima kasih juga kepada encik hakimin kesayangan saya sebab ajar pasal breaking sistem . yg takde dalam silibus pon dia adakan
tp okey laa sebab kluar dlm . walaupun just skadar nak kira mass kat master piston tp untuk pengetahuan aku juga kan . THANKYOU ABANGKU :)

malam ni start dah geladah ilmu chemist & bio & lepas tu IM DONE ! weheeee.
semoga Allah mempermudahkan segala urusan kami dalam menjawab exam spm 2012 . amiin . In Sha Allah.
seribu penghargaan kepada awak ^^ terimakasih.

No comments:

Post a Comment