mencari segalanya :)

Wednesday, November 14, 2012

salam maal hijrah ;)

Assalamualaikum semuaa :D
hee, singgah sini kejap yee ,
harini , saya SOFEA BINTI MUHAMMAD HAIRI PHILLIPS or known as sophie ingin mengucapkan selamat tahun baru & salam maal hijrah kepada semua yang membaca atau terbaca atau yang pura pura baca kayy ;D

waaa, kejap je kan kita dah masuk tahun 1434H :D tapi kejap tak kejap tu , cube kita tengok balik masa yang lalu . dosa dosa kita , salap silap kita :) jomm kita muhasabah diri, nak tak?
kita berhijrah menjadi yang lebih baik , menjadi muslimah yang lebih awesome ! yang paling penting mesti istiqamah.

apa azam korang tahun nih ?
well , i made up my mind & ni antara azam azam saya pada tahun ini.

- saya nak belajar untuk tutup aurat sepenuhnya & melabuhkan tudung, no more ketat sana ketat sini.
- saya nak belajar bedikari , ^^ yess . with izin laa ofcuz tp mesti independent.
- saya nak jadi anak solehah untuk both of my parents .
- NAK SII or SIII :D
- setia pada yang satu . (huh ! setia , pada siapa .. hee, sesiapa je laa , janji setia ^^ )

yang penting , tetapkan pendirian , muhasabah diri , istiqamah , inshaAllah .

saya angkat kaki dulu . . .
seribu penghargaan kepada awak ^^ terimakasih.

No comments:

Post a Comment