mencari segalanya :)

Wednesday, March 12, 2014

NAWAITU SEBENAR.

satu ketika dahulu--
aku pernah di banjiri dengan soalan

"kenapa kau buat blog. nak copycat orang ke?"

at that moment,
i didnt know what and how to answer.
im not even sure about what and who i am,

but now--
im ready to answer all of that.

aku jadi seorang blogger,
bukan untuk raih followers or readers.
aku jadi seorang blogger,
kerana minat untuk menulis.
sastera--
barangkali bukan bidang sebenar aku.
tapi minat yang hakiki.

mencari ruang,
menjelajah dunia fantasi aku.
barangkali menerbitkan cerita dongeng,
kadang mendapat sambutan.
Alhamdulillah.
kadang, hanya jelingan sebelah mata.
tak apa.
setiap manusia di lahirkan dalam keadaan lain lain.

hanya sekadar luahan hati.
bukan untuk meraih perhatian dunia luar.

luahan semata--
ya,
luahan hati yang lama terpendam.



seribu penghargaan kepada awak ^^ terimakasih.

No comments:

Post a Comment