mencari segalanya :)

Sunday, July 28, 2013

Skype-ing

HALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ~ kalian semua dah tido ke ? kenapa laa drpd tadi aku asyek terfikir yg besok adalah hari isnin. grr -..- tak sbar nak raye ke ape aku ni . lek laa, exam x lepas lagi. hewwww :3

dengan bosannya malam ni , selain study , aku telah ber-skype-ing dgn member aku yg sangat baik hati, *lah sangat*

HANDSOME TAK ? taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ~ 
hehe, dia handsome laa, dia mix pakistanis okeyy, mau x handsomenya. 

kes boleh jadi skype dgn dia sbb janji aku dulu, tp baru lenin aku membranikan diri untuk skyping dgn dia. 
*macam x brani je dulu*
bukan x brani, tp entah .. takotttttt ~ 
haii ecap ecap, letih aku dok berskyping dgn kau tahu dok ! 
ade je laa bende yg kau nak dengki kan dgn aku. 
grr ~ 


see you on raya , friend ! 
take care, jgn accident lagi, x psl psl aku kene lawat kau kat kpj seremban ..
nyte nyte 

seribu penghargaan kepada awak ^^ terimakasih.

No comments:

Post a Comment