mencari segalanya :)

Wednesday, July 8, 2009

right here waiting.

hari yang aku nantikan akhirnya sampai jua.
hari ini . rabu 7 july 2009 .
hari yang aku takan lupe .
aku berduet dgn orang yang aku suke depan orang ramai .

orang kate kitew sweet .
romantic .
alahai . ye ke .
hehe ;)

before comp tuyh .
dye kate nak g mkn jap .
tunggu punyer tunggu tak sampai .
alamak !
kate nak practise tapi tak sampai lagi .
bengang tol aku !

last last dye smpi .
dye smpi dye g tukar baju .
last last dye turun pakai baju NIKE .
alahai ! handsomenyer !
haha .

da masok snew .
name kitewong first .
*sweet culter*
ohh shit !
aku demand dgn cekgu
letak name aku . yang bawah bawah .
haha .
naseb baek tak kene mara .
baek cekgu ;))

last uh , time nga practise step tuyh lark
dark dark niyh panggel .
"sweet culture
ohh sweet culture . cepat lar .
its your turn"
shit !

me : you mcm ne niyh ? i tak confident lar . kitew tarik diri je larrr .
him: ala u . jgn lar . kitew nyanyi jerp . buat jerp .
me : erk . oke .

da smpi snew .
assemble laptop .
da ready .
so kita NYANYII !

haha . steps on dat time gak kitew orang pike .
alahai .
tak pe la .
janji kiteowng buat .

da buat tuyh , aku rase cum tak puas ati koz aku still tak ready lagi .
gylew ah .
dye nak alek , aku tanyer dye .

me : ehh u , jom g karok . i nak release tension larr .
him: oke gak tuyh . jom lar .

yess ! dpt gak aku habeskan waktu dgn dye *niat aku nak ilangkan tension oke .
haha .
tim nak g tuyh .
aku tegor enis jap .
& time dye smpi .
aku teros naek moto si dye .
haha .

enis bukan maen tepranjat tgk aku naek moto dgn si dye .
walaweyyhh ! bangge shial .
dpt naek moto dgn prince charming .
alahaiii !

g snew .
amboi , dye .
bukan maen release tension .
nyanyi lagu 'lagu untukmu' kaw kaw punyaa !
bestnyer tgk dye nyanyi .

tp ari ni best koz
dlm bilik 5 tuyh
hanya adew aku dan dye jerp .
tade orang laen pon .
yesss !

balek tuyh , dye anta aku kat simpang skola .
ao aku jalan balek ahh .

i really have a great time wif him ;DD
thank u for everything .
seribu penghargaan kepada awak ^^ terimakasih.

No comments:

Post a Comment