mencari segalanya :)

Friday, July 10, 2009

pagi di hari jummat .

handsome sungguh dye pakai baju melayu flus songkok .
napak sanad sucii ;D

pagi giyh aku da KHB.
so masok bengkel ah.
tgh rajin gile nak wut lukisan arn ;))

last last .
dye datang dye dok sebelah aku .
sumpa aku tak prasan

dye : hey.
me : heyy .

lame aku pandang dye *gatall .
'handsome gak dye niyh kan . ya Allah , kaw pertemukanlah jodoh diantara kami . amiinn'
aku bemonolog lam ati .


tapi aku rase pelik sanad sanad .
kenapa dye datang ?
kenapa dye dok sebelah aku .

haha ! bangge prince charming dok sebelah aku ;D
dgn minyak wangi yang mencairkan ati setiap perempuan .
alahaiii .
banggenyer !
moge moge ALLAH SWT mempertemukan jodoh di antra aku da dye .
aminnn !
seribu penghargaan kepada awak ^^ terimakasih.

No comments:

Post a Comment